Wydawania posiłków rozpocznie się od 19. 09. 2022 r.
Opłaty za Wrzesień proszę dokonać do 12. 09. 2022 r.
Obiady wydawane będą we wszystkie dni nauki szklonej według wcześniej ustalonego harmonogramu.
Zasady korzystania z usług stołówki szkolnej:
Aby skorzystać z posiłków należy wypełnić deklaracje umieszczoną do pobrania na stronie internetowej SP13 w zakładce stołówka szkolna lub u intendenta.
1) Cena obiadu: 5,00 zł
2) Wpłata za obiady dokonywana jest:
na konto szkoły (przelew) od 1 do 5 dnia roboczego miesiąca
Bank BNP PARIBAS 95 2030 0045 1110 0000 0193 2090
tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko dziecka / klasa / za miesiąc /
UWAGA: PROSIMY O NIE ZAOKRĄGLANIE KWOT PRZY WPŁATACH
Brak wpłaty w powyższym terminie spowoduje wstrzymanie obiadów.
3) Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8:00 pod numerem telefonu 76-835-82-35 wew. 15 lub osobiście u intendentki szkolnej.
4) Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za kolejny miesiąc (kontakt z intendentem w celu ustalenia wysokości wpłaty).
Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone lub zgłoszone po terminie.
5) W miesiącu czerwcu i grudniu odpisy nie będą odliczane ( zamknięcie okresu finansowego).
6) Kwota wpłaty na cały miesiąc będzie podana na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej szkoły.
7) W przypadku rezygnacji z obiadów od następnego miesiąca , fakt ten należy zgłosić pisemnie u intendentki szkolnej do 20 dnia miesiąca, w którym uczeń korzysta z obiadów.